ضاربان آمر به معروف در دزفول چه کسانی بودند ؟ | ضاربان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی تذکر لسانی یکی از آمران به معروف در یکی از بوستان‌های ساحلی دزفول که به درگیری و ایراد ضرب و جرح آمر به معروف منجر شد، موضوع به سرعت و به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
ضاربان آمر به معروف در دزفول چه کسانی بودند ؟ | ضاربان دستگیر شدند
کد خبر : ۴۷۴۸۵

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ضاربان آمر به معروف در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح الله گراوندی یکشنبه شب افزود: در پی تذکر لسانی یکی از آمران به معروف در یکی از بوستان‌های ساحلی دزفول که به درگیری و ایراد ضرب و جرح آمر به معروف منجر شد، موضوع به سرعت و به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انتقال مجروح به بیمارستان بزرگ دزفول افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی، موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی ۲ نفر ضارب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه متهمان در بررسی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند گفت: حال عمومی آمر به معروف مساعد است؛ درمان به صورت سرپایی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: پرونده مقدماتی و تحت نظر قرار گرفتن متهمان برای بررسی تشکیل شده و پلیس دزفول با پشتیبانی دستگاه قضایی از آمران به معروف شهرستان قاطعانه حمایت و با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر